Podcast o potencjale marketingowym ogrodów historycznych

Data
02.01.2025
Miejsce
online

Zapraszamy do wysłuchania podcastu „Biznes na grządkach”! W 15. odcinku Marta Tysowecka i Kasia Nowacka goszczą Jacka Kuśmierskiego, by porozmawiać o tym, jak ogrody historyczne mogą stać się marką i w jaki sposób je promować.

Fot. Greendea – marketing w branży ogrodniczej

Jeśli prowadzisz działalność w tej branży, chcesz zdobywać nowych klientów lub efektywnie promować swoją markę, koniecznie posłuchaj tego podcastu. „Biznes na grządkach” to nie tylko praktyczne porady, ale również inspirujące rozmowy z ekspertami, które pomogą Ci rozwijać biznes i mądrze planować działania marketingowe.

W 15. odcinku dowiesz się, jakim zainteresowaniem cieszą się ogrody historyczne i czym jest turystyka ogrodowa, a także jak skutecznie promować ogrody za pomocą storytellingu. Jacek Kuśmierski opowiada czym jest marka ogrodu, jak ją budować i promować oraz jakie produkty związane z ogrodem można oferować, by wyróżnić się na rynku. Nie zabraknie również wskazówek dotyczących współpracy z markami ogrodniczymi i tworzenia długotrwałych partnerstw. Nie przegap okazji, by odkryć nowe perspektywy i pomysły na rozwój swojej marki!

Jeśli szukasz profesjonalnego wsparcia w marketingu ogrodniczym lub skutecznej promocji ogrodów historycznych, zapraszamy do współpracy z Greendea i Fundacją im. Eduarda Petzolda!

Ta strona używa ciasteczek w celach statystycznych i analitycznych. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.